Indulás

 2011.02.01. 21:30

Üdvözlet!

 

Ez a blog egyik barátom bátorítására jött létre. A praktikus oka azonban az, hogy a Facebookon szerintem már mindenkinek az idegeire mentem a különféle újságcikkek bemásolásával, kommenteléssel, feltételezem, hogy nem mindenkit érdekeltek ezek. Ezért úgy döntöttem, hogy ilyen jellegű hajlamaimat egy blog keretein belül élem ki, ami sokkal alkalmasabb forma erre a tevékenységre.

Szerencsére van miről írni. 2010 áprilisa óta egészen új dimenziói nyíltak a közéleti vitáknak, amelyek bőséges alapanyagot biztosítanak azoknak, akik véleményt szeretnének formálni a társadalmat és a gazdaságot érintő problémákról. Az Internet is lépést tart ezzel, és lehetőség nyílik arra, hogy mindenki az éterbe kiáltsa a gondolatait, amelyet esetleg mások meghallanak, véleményeznek, olykor-olykor értelmes vita nyílik. Hiszem, hogy a közösségi kommunikáció ezen új formája éppen ezért rendkívül fontos szerepet fog betölteni az elkövetkező években, sőt már most is hatalmas jelentőséggel bír.

Nem titkolom azt, hogy közgazdászként alapvetően piacpárti vagyok, magyar állampolgárként pedig a demokrácia elkötelezett híve. Nem értek egyet a jelenlegi politikai vezetés irányvonalával, ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy ne igyekeznék ragaszkodni a tényekhez, és ha valamit esetleg jól csinálnának, azt ne ismerném el. Nyilvánvalóan ezen igyekezetem ellenére sok dologban elfogult vagyok, és rengeteg esetben tévedhetek, ám ha kulturált formában felhívják erre a figyelmemet, akkor ezt el szoktam ismerni, és megpróbálom levonni a következtetéseket.

Bevezetőnek talán ennyit gondolnék. Ha úgy érzed, hogy van hozzáfűznivalód, javaslatod, nyugodtan szólj hozzá a témákhoz.

 

Címkék: indulás

A bejegyzés trackback címe:

https://kazisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr342632027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása